BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 19, 2010

orkestra-much!!

yang senyum dgn rambut BOB tu namenye chin . yang terngange2 smbil tunjuk penumbuk tu namenye wan hun.. diorang x abes2 kenakan aku..
aku buat rmbut camtu sbb mate da merah sbb mase tu da sleep time spatotnye. haha... ha.. lupe nk kenalkan. yang pakai spek tu namenye shirley. dye pon same mcm yg due org agik uh... ske je kacau2.. kui3~
sepandai pandai tupai melompat, kecik lagi trumpet ni... hahah...
[ni la org ckp kalo mase upsr tu blajar la leklok. buat pepatah pon salah... im sory.. kui3~ ]
ni la ATE.. dye ni pemain flute yang terhandal... mungkin... hahah... kui3~
shirley ni lak men saxophone... lupe lak dye maen altosax ke ape... dye ni baru je menjinakkan bende alah tu.. sblum ni kalo x silap dye men violin kot... kot.. kui3~
haaaaa... dak 2 org ni lak maen trombone kalo korang nk thu. yang smpai x nmpk muka tu kitorang pggil kaklong. cheek bone dye sngt tinggi. urm. yang sblah agi tu lak namenye emort.. dye mmg dah mmg bapak terer men benda alah tuh... kui3~
dari kanan: pemain import, pemain import, fizal, saya yg kiut, susu and mirol. mirol tu tersangat la hebat men tuba. bkn stkat tuba euphonium pon dye men. hahah... kui3~
ni la nisa. dye la yg salu tolong aku kalo time trumpet aku tetiba tersedak... hahah .. kui3~
dari kiri: saya yg kiut, kaknor dan nonet. kaknor sngt cool personality dye. nonet lak sngt sporting dan salu je ajar aku tarian balet... hahah... yang penting, diorang sangat pandai men trumpet nieh!! kui3~
ni la nikki. aku mmg sngt suka bile dye wat lwak... dye ni ske je wat lwak yg entah pape.. tp sangat lawak. aku pon xthu la.. eh.. lupe nk ckp.. dye ni pemain bell [mcm piano tp kene ketuk2].. dye sblum ni x penah men pon benda alah ni. tapi bile perform, hadeh.. mcm pro la org ckp.. kui3~

si nikki ni si patung pon digoda nya.. haha.. kui3~

ni la sahabat baru yang aku jumpe kat johor nun jauh disana...
namenye AtuK kentucky..

ni la tandas hotel yang kitorang menginap.. mmg bapak cool la.. 4 bintang la katakan..

ni mase kitorang duk kat lobby..

bru je sampai dgn muka baru bgun tido dengan penuh kepenatan dan keberatan..


ni la aktiviti paling best iaitu MAKAN!!

budak 2 org ni mmg ske kenakan aku.. hish

ni time da nak balik da.. sedey rasenye.. huwaaa~

dalam bas pon kene kiut jgk.. langhado~

lepas kitorang nek bas, ade la yg nak amik gmbar.. so turun balik bas pastu bergambar lu kejap.. ni la barisan kawan2 aku yg sangat sporting n i like... kui3~






ni la barisan pemain
ORKESTRA UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU.

0 comments: