BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 8, 2010

exam-much!!

arrrggghhh!!! aku benci exam. aku xpenah rase yg exam ni akan menggugat aku. tp untuk sem 2 ni, exam tu mcm ancaman besar buat aku. benda ni sangat terasa n mengubah serba sedikit sifat sebenar diri aku.. aku rase aku tahu puncanya.. mase sem 1 dulu, aku pnye kuiz untuk subjek kalkulus, salu je dapat full mark.. tp kali ni, kuiz untuk subjek statistik, aku dapat telor ayaM JE memanjang. seme ni sbb aku ni seorang yg suka tido.. bayangkanlah, dulu, aku penah tido sampai 15 jam au. aku sendiri pon x caye aku mampu tido selama tu.. sampai aku x pegi kls... hahaha.. tu la sebab nya aku pnye kuiz kosong.

kehidupan kat U ni, bukan mcm sekolah.. kalo kat sekolah, exam menentukan segalanya tp kalo kat U, exam hanya mempengaruhi 40% daripada markah penuh... sikit je.. benda alah laen lak yg banyak sampai 60%... hadeh... test la, assingment la, kuiz la.... test pon satu hal.. aku dah la x ske stdy.. haha..

aku x thu sama ada bagus atau x untuk aku sbb aura exam ni telah mengubah diri aku.. dulu kalo x tido 12 jam, mampos aku xdpt nk bgun.. org kol ke, msj ke, alarm ke, aku xkan bangun pnye tp exam pnye pasal, aku tido 2 jam pon, aku boleh membangunkan diri... satu lagi, dulu aku x penah2 pon nk tido lewat tp skrang, sampai kul 5 pagi pon aku ley tahan agik mate... tp nk kate study, x la study sangat... aku on9 jep.. entah la... mungkin aku mengalami kekeliruan jiwa kot.. hadeh... kui3~

0 comments: